Ne Dediler

Cemiyetten yorumlar..

merhaba joker,pua cemiyetine 2 aydır üyeyim ve bana gerçekten katkısı inanılmaz oldu.artık hedeflerim,tutkularım ve daha canlı bi hayatın temellerini attım.kendime ait öz değerim arttı diyebilirim.sadece kız tavlamak için değil kaliteli bi hayatın tricklerini de öğrenebiliyorum siten sayesinde.özel teşekkür mesajı atmak istedim.iyi ki varsın.
Sunshine - Ağustos 2016

Dilerdim benim babam bana cemiyetin verebildiğinin çeyreğini verebilsin.
priapos

Bende full sarj yöntemini uygulamıstım bunu da o zaman cemiyetten öğrenmiştim :) Hedefle takıldım sınıf olsun kantin ortamı derken 1 ay sonra yolda yürürken benim numaram sende var mı dedi. Sonraki zamanlarda ders sonu buluşmalar dışarıda yemek yemeler sinemalar derken sevgili olmustuk.
MHS

Sayende sevgili buldum, valla abi ben seni bilirim sadece; o yazıları,  sen yazdın.Ben de senin sayende kızı tavladım; ki peşinden o kadar koşan varken. Süpersin.
Rapidesh

Abi bu cemiyet cidden süper bir şeymiş ya daha önce neden katılmadım diye kızıyorum kendime. Benim üyeliği 6 ay daha uzatır mısın abi ödemeyi geçtim şuan paypaldan.
Rexy - 2016

Cemiyet sayesinde yatağa da girdim, güzel ve tatlı ilişki de yaşadım. 
Multiman

Üstad sana ne kadar teşekkür etsem azdır.Cemiyete ilk bulduğumda ezik birisiydim.Tıpta benim durumuma sosyal fobik diyorlardı.Bir kız arkadaşımın olmasını bırak insanlarla ilişkilerim bile yoktu.Daha sonra makalelerini okudum.Tavsiyelerini dinledikçe bir şeylerin değiştiğini içten içe biliyordum.kendimi yavaş yavaş geliştirdim cemiyet sayesinde.Daha önce 20 yaşıma kadar hiç sevgilim olmamıştı.Şuanda benden hoşlanan bir kız var.Aynı şekilde bende ondan hoşlanıyorum.Senin tavsiyelerin olmasaydı belki de bu kızı da elimden kaçırabilirdim.Şu anda ilişkimiz yeni başladı.Gerçekten çok büyük bir iş yapıyorsun.
Nick vermek istemeyen bir cemiyet üyesi

Joker sen var ya adamın hasısın hası. 6 ayda neydim ne hale geldim amk. Senin borcunu kimse ödeyemez valla. İyi ki varsın. Umarım hakettiğini bulup bi gün o özel kadınla tanışırsın.
Fatih Y. - 2011

Ben kendim için şunu söylüyorum cemiyet öncesi ve cemiyet sonrası işte bütün mesele bu. Sonra dedim ki kendi kendime ben hiç bir şey bilmiyor muşum yahu.
Durant

keşke değeri bilinse de binlerce online kullanıcı görsek cemiyette
Astra

Cemiyetten önce; “Ben seni arkadaş olarak görüyorum. Arkadaşlığımız bozulmasın.” “Sen çok iyi bir çocuksun ama ben başkasını seviyorum.” gibi şeyler duyardım. Kızlarla arkadaş falan olurdum kaybetmemek için. Çekicilik yakınımdan geçmezdi. Cemiyetten sonra ise; “Sen çok etkileyicisin. Ağzın çok güzel laf yapıyor. Her kızın isteyebileceği erkek tipisin. Romantiksin. Az da olsa çapkınsın. Parfüme gerek yok. Kendi vücut kokum etkiler seni. ” gibi cümleler duymaya başladım. Yaşasın cemiyet diye bağırmak geldi içimden. Joker 'i canıma sokasım geldi. Artık bir kızla ilişkim olmayacaksa bile arkadaş olamayacağımızı biliyor.  Cemiyet'e ve Joker'e ne kadar teşekkür etsem az.
Ömer E.

Geçen sene 1-2 kere kesiştiğimiz ama tanışmadığımız bir kıza olan hoşlantı sandığım şey beni buralara kadar getirdi. Ve bu kızla bu sene tanıştım.(Ortak bir arkadaşın doğum gününde, ama ortak arkadaşın hiçbir araclığı yok) Rahatlığımı zaten geçiyorum, kızın nevrini döndürdüm. Ben ya. Eskiden senden hoşlanıyorum diyip elini tutmak konusunda tereddüt eden ben. Çektim öptüm kızı. Ha kızdan hakikaten hoşlanıyorum şu an o ayrı mesele  Bir aylık taptaze bir ilişkimiz var. Edit: İlişki bugün itibarı ile 8 ay oldu :) Cemiyet işe yaramıyor diyen adam, cemiyetin amacını kavrayamamış adamdır.
The Flash

Az önce aklıma cemiyetin bana ne kattığı geldi ve fark ettim ki burası sayesinde üniversiteyi kazanmışım. Buradan öğrendiğim şeyler bana sınava çalışmalısın diyordu resmen.
JEZZ

Ben zamanında ezik diye tabir edilen, kendine güveni pek olmayan, içine kapanık, kızlarla arası pek hoş olmayan platonik takılan biriydim. Hiç unutmam bir gün yine kız konusunda sıçtık ve foruma bir post atmıştım. Joker cevapladı ve benimle yakından ilgilenmişti. Mesajın içeriği kendini çok eskilere götürmüş olacak ki hemen cevapladı. Uzun uzun mesajlaştık. Şimdi eski halinden eser olmayan, girdiği her ortamda kendini belli eden, kızlarla arası çok iyi olan, her ortamda her konu hakkında bir fikri olan, bir dergide kısa bir sürede olsa köşe yazılığı yapmış, boş zamanlarında modellik yapan, ufak bir dizi geçmişi olan, Ukrayna görmüş bir adamım. Joker ise bende ki potansiyeli ortaya çıkaran ve beni bu hale getiren adamdır.
Archa - 2012

Aynı sıralarda oturduğum adamlardan dağlar kadar farkım var bugün. Ağız tadımız bozulmasın çok şükür. Ne bileyim cemiyet. Sen bana babadan, ağabeyden öte oldun. Çok şey öğrettin bana.
Priapos

of  be jokerim 1 kere haksız çık ya 1 kere ne olur ? sadece bir sefer diyeyim ki joker yanıldı 1 kere hayatımda bunu bile çok görüyosun.
Gonzales - 2013

Cemiyetle tanışalı bir buçuk yılı geçti. Çok büyük ilerlemeler kaydettim. Sosyal ortamda bir kızı etkileyebilecek seviyeye geldim. Birçok kızla tanıştım. Kimiyle sevgili oldum. Kimiyle sadece arkadaş. Kimiyle sarılıp uyudum, kimiyle yattım.
TheMask -2013

Ne kadar basit düşünüyordum.Ne kadar acizdim yahu :) Şimdi dönüp o abartı duygusal anlarıma gülebiliyorsam cemiyetin,reyizin ( joker) emeği çok büyük.Hala istediğim aşamadan uzaktayım ama bu algıyı bile cemiyete borçluyum. Cemiyette ki üstatlar bir başka insanın dünyasına ne denli dokunduklarını algılayamayabilirler belki ama bana çok yardım ettiniz.Ben öyle ikili muhabbetlere de pek girmedim özel mesaj ile falan fakat her birinizin cümleleri arşivimde bana her an ağabeylik, ablalık yapıyor.Usanmadan bıkmadan paylaşan dostlara çok içten teşekkürler.
Turuncu Anka

Kadınlar hakkında bildigim ne varsa sen ögrettin senin sayende birini buldum 2 sene harika bir ilişki yaşadım tanıdıgım en iyi ögretmensin tesekkürler
İsimsiz 2011

Anadolu'ya bin kocalı fahişe derler.Bir sürü kavim gelip geçmiştir. Ki bu toprakların çok zengin ve renkli bir insan çeşitliliği vardır. Bin yıllardır ihmal edilmişliği, sürekli asker ve vergi vermek zorunda kalması, kahredici ve insanın iliklerine işleyen yokluklar, evde çöp biriktirme sadece bizim kültürde bulunmaktadır. Buna mukabil, çok zeki yetenekli ve dünya insanlarına toz yutturabilen insanlar yine bizde var. Sevgili Joker, bu uzun bir süreç(Kimler geldi geçti) sende Cumhuriyetin ilk yıllarındaki eğitici idealist memurları ve Yaban romanındaki talihsiz subayı görüyorum. Bana gelince ben seni takip ettikçe zihnen zenginleştiğimi ve geliştiğimi fark ediyorum.
Rainman - 2012

Üstad, ölene kadar ki tüm gelirlerimi üzerine ipoteklesem yine de ödeyemem hakkını... Sosyal açıdan çok fazla acı çektim, süründüm resmen... Senin kurduğun cemiyetimiz sayesinde epey geliştim... Sadece kızlar açısından değil, her şeye bakış açım da gelişti... Kızlar açısından da 24 senede 2 tane kızla zar zor flört etmiş bendeniz, cemiyette 1 senem bile dolmadan 2 kızı cebe koydum, seçer pozisyona geçtim... Çok şey öğrendim... Bize doğruları bugüne kadar kimse anlatmadı üstadım, hiç kimse... Tüm cemiyet üyeleri adına teşekkür ederim...
Hope

Cemiyet sayesinde bi kız ayarladım. Güzellik olarak 10 üzerinden 9 ama beyin olarak 10 üzerinde 3 :( herşeyin dış görünüş olmadığını anladım. Abi sen  "sevgili yapınca siteye girmeyi bırakmayın" diyordun ama ben girmeyi bırakmıştım :( en kısa zamanda tekrar aranızdayım Joker abi hadi görüşmek üzere :)
Sevban