Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Kayıt ol

User Tag List

Toplam 6 adet sonuctan sayfa başı 1 ile 6 arası kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    VIP sahbaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/04/2018
    Mesajlar
    27
    Tebrik
    Konular
    5
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    5 Yıllık ilişkinin sonu...

    Merhaba değerli cemiyet üyeleri ben kardeşiniz şahbaz... Başlıkta belirttiğim durumu açacak olursam, efendim 5 yıldan beridir süregelen bir ilişki içerisindeyiz.. Ben 22 yengeniz 21 yaşında, yıllardan beri inişli çıkışlı bir ilişki içerisindeyiz ancak sorun şu ki son 2 aydır bana ne oldu bilmiyorum, yani şöyle ki hayatımdaki tek kadın bahsi geçen kız arkadaşım değil sosyal çevremde bir çok arkadaşım olmakla birlikte duyumlar aldığıma göre ayrılıp- ayrılmadığımızı soruşturan bir takım dişi mihrakların olduğunu öğrendim.. Ancak uzun yıllardır birbirimize dair çok şeyler kattığımız bu kızımız ile artık her gün kavga ediyor, kızımız anlattıklarımı anlamamakta ısrar ediyor vaziyette, irademe sahip çıkmakta zorlanıyorum üzerine gitmemeye çalıştıkça istemeden telefona sarılıyorum bütün bunların hiç birini kendime yediremiyorum yardımlarınızı görüşlerinizi bekliyorum.. İyi oyunlar değerli cemiyet üyeleri...

    Şahbaz..

    Edit: Olay üzerinden bir hafta geçip kara bulutlar dağılmış bir hal almıştır. İ.N.S.A.N. 'ın mesajında bahsettiği gibi ''...Bu kadar seviyorsun da takıyorsun. Acaba o takmıyor mu ? Aklına bu gelmiyor mu ? Acaba demiyo musun acaba o da mı aynıdır ? Yoksa hiç oralı bile değil midir ? Peki bunu ona niye sormuyosun ? Neden dizinin dibine oturtup bi şey konuşucam fatma seninle diyip anlatmıyosun. Niye konuşmuyosunuz ey ahali ? Neden duygunuzu bile yarım yaşıyosunuz ? Takıntı diye duygu mu olur lan ? Ya ağla ya gül. Kendimiz yaratıyoruz bu duyguları...'' karşılıklı sorunlarımızı konuştuktan sonra sorun halloldu...
    Konu sahbaz tarafından (08/12/2018 Saat 01:07 ) değiştirilmiştir. Sebep: Konu hakkında belirsizlik kayboldu


  2. #2
    VIP valera777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/11/2015
    Nereden
    istanbul
    Yaş
    30
    Mesajlar
    494
    Tebrik
    Konular
    37
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunlar her ilişkide olan şeyler birşey yazmamışsın zaten
    avlanmayı seven adam ..

  3. #3
    VIP sahbaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/04/2018
    Mesajlar
    27
    Tebrik
    Konular
    5
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @valera777 söylediğin yıllar önce ellerimin titremesi şikayeti ile gittiğim doktorun dediğine benziyor , kadına doktor abla ellerim titriyor varmı bir çaresi dediğimde kendi ellerini uzatıp bak benimkilerde titriyor demişti. Bunlar bir yana bu ilişkide artık hatun kişisi benim attığım her adımı bilebiliyor. Artık o ilişkinin başındaki çözülemez adam gitti ve yerine sabah 8 akşam 5 çalışan gözlüklü kareli gömlekli bir memur geldi inanın şu an yaşadığım ilişkiden mutlu değilim ve elimden birşey gelmemesi sinirimi bozuyor kız çocuğu gibi bir ilişkiye kafa yormayı yediremiyorum .. Hayatımın kontrolünü kaybetmiş vaziyetteyim bildiğiniz takıntı haline geldi. HBA nın boşanma davası konusunda paylaştığı skeçteki adamla nerde ise aynı vaziyetteyim gitmek istiyorum ama hislerim kalmama neden oluyo düşünmemek adına başka kızlara yöneliyorum kaç kızla ilişki başlangıç noktasından döndüğümü bilmiyorum...

  4. #4
    VIP sahbaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/04/2018
    Mesajlar
    27
    Tebrik
    Konular
    5
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorunum tam olarak içsel bir sorun herkesin dilinde dolanan kafaya takma lafını duymaktan kulaklarım aşındı sanırım biraz fazla takıntılıyım...

  5. #5
    VIP İ.N.S.A.N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/10/2017
    Mesajlar
    53
    Tebrik
    Konular
    5
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Canlanması lazım ilişkinin,
    yalama olmuş
    Kaybetmekten korkması lazım kızımızın,
    söz dinlemez olmuş
    ...
    Olması gereken tamam da
    bu ilişkide olur mu acaba ?
    (Ömer hayyam mod on 😁)

    Konuyu açarken ilişkini kurtarmak için taktik ister bir imajla yazmışsın. Doğal olarak da her ilişkide olan şeyler cevabını almışsın. Yani yapcak bi şey yok olum sen 5 yılda nasıl davranacağını, neyin ne olduğunu öğrenemediysen başka bi şey işe yaramaz zaten. Taktik anını kurtarır. Bu da sana uzun süreli huzur sağlamaz. Yani yine yine patlak verir.
    ...
    Son mesajına bakarsak da ilişkin için değil takıntın için çözüm istemişsin. Da ben hepsi bi kenara şeyi merak ediyorum, sahi hiç mi gözüne çarpan kız yok gerçekten 5 yıl olmuş koca 5 yıl, hiç mi sıkılmadın ? Hiç başka güzel bi kızı istediğin olmuyor mu yanında ? Ya da kendine mi güvenemiyorsun seni soranlar yeterince güzel mi değiller ? Gerçi sevdiğim için dedin di mi..

    Bu kadar seviyorsun da takıyorsun. Acaba o takmıyor mu ? Aklına bu gelmiyor mu ? Acaba demiyo musun acaba o da mı aynıdır ? Yoksa hiç oralı bile değil midir ? Peki bunu ona niye sormuyosun ? Neden dizinin dibine oturtup bi şey konuşucam fatma seninle diyip anlatmıyosun. Niye konuşmuyosunuz ey ahali ? Neden duygunuzu bile yarım yaşıyosunuz ? Takıntı diye duygu mu olur lan ? Ya ağla ya gül. Kendimiz yaratıyoruz bu duyguları. Korku var eyvallah ama kaygı ? Stres ? Takıntı ? Bunlardan alıp diğerlerine versek ? Bak yapması değil söylemesi bile mutlu etti beni. Bunlara verdiğim hakkı aldım mutluluk kefesine koydum bir anda..

    Yani kardeşim seviyosan git konuş bence

    Son olarak reyizin bir sözüyle bitirmek istiyorum “İlişkiler insanlara benzer, doğar büyür ve de ölürler”

  6. HELAL BRO valera777 HELAL BRO dedi
  7. #6
    VIP sahbaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/04/2018
    Mesajlar
    27
    Tebrik
    Konular
    5
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 yıl boyunca hiç mi kız gözüne çarpmadı diyosun elbette çarptı bazen çirkinlikler de oldu .. Oturt dizinin dibine konuş diyorsun yanyana iken her şey yolunda zaten sadece ben üniversiteye geldiğimde bütün bu problemler patlak veriyor sorun bu.. Kendime güvenmekte sıkıntım da yok aslında...

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm Zamanlar GMT +12 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:27.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.