Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Kayıt ol

User Tag List

Toplam 8 adet sonuctan sayfa başı 1 ile 8 arası kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    Üye ProtokoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/02/2018
    Mesajlar
    37
    Tebrik
    Konular
    10
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Değişimim ve Kızlar

    merhaba üstadlar. murat ben 17 yasindayim. daha once cevremde asosyal-ezik bi tip olarak bilinirdim fakat bayagi degistim eski halimden eser yok diyebilirim ve tum cevrem de bunun farkinda. artik kizlarin gozune hos geliyorum, insanlarla muhabbetlerimi arttirdim, kendimi ezdirmiyorum yani tam olmasi gerektigi gibiyim. hatta cok alfaliklarim oldu degisimimden bu yana. kendimde gordugum kusurlarin hepsini duzeltiyorum.

    yalniz bugune kadar hic sevgilim olmadi. eski halimle sevgilimin olmamasi cok normal. ama artik degistim ve yine de eski sosyal durumumu goz onunde bulundurdugumda kizlarin bana bakacagini sanmiyorum.
    sizce ne yapmaliyim? tek cozumu baska sehire falan tasinip gitmek mi sizce? nasil bi yol izlemeliyim?

    edit: kizlarin dikkatini cekiyorum olumlu yorumlar aliyorum hatta beni sevdigini dusundugum kizlar da var artik. ama hedefteki kizi almak onemli.

    Kızlar iç güzelliğinize falan bakmaz, tipe, özgüvene ve paraya bakar. Dost acı söyler.

  2. #2
    Üye ProtokoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/02/2018
    Mesajlar
    37
    Tebrik
    Konular
    10
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    edit: katma değerim yüksek. geçmişim batırıyor beni sadece...
    Kızlar iç güzelliğinize falan bakmaz, tipe, özgüvene ve paraya bakar. Dost acı söyler.

  3. #3
    VIP valera777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/11/2015
    Nereden
    istanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    720
    Tebrik
    Konular
    46
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sana bakan kızlarla fazla güzellik gözetmeden çık .. üniversite soracağim ama gidecek gbi durmuyosun
    avlanmayı seven adam ..

  4. HELAL BRO verdict HELAL BRO dedi
  5. #4
    YAZAR herşeyibilenadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/11/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1,245
    Tebrik
    Konular
    168
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ProtokoL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba üstadlar. murat ben 17 yasindayim. daha once cevremde asosyal-ezik bi tip olarak bilinirdim fakat bayagi degistim eski halimden eser yok diyebilirim ve tum cevrem de bunun farkinda. artik kizlarin gozune hos geliyorum, insanlarla muhabbetlerimi arttirdim, kendimi ezdirmiyorum yani tam olmasi gerektigi gibiyim. hatta cok alfaliklarim oldu degisimimden bu yana. kendimde gordugum kusurlarin hepsini duzeltiyorum.

    yalniz bugune kadar hic sevgilim olmadi. eski halimle sevgilimin olmamasi cok normal. ama artik degistim ve yine de eski sosyal durumumu goz onunde bulundurdugumda kizlarin bana bakacagini sanmiyorum.
    sizce ne yapmaliyim? tek cozumu baska sehire falan tasinip gitmek mi sizce? nasil bi yol izlemeliyim?

    edit: kizlarin dikkatini cekiyorum olumlu yorumlar aliyorum hatta beni sevdigini dusundugum kizlar da var artik. ama hedefteki kizi almak onemli.
    öss çalış. (şimdi ki ismi neyse artık) Elinde fırsat var siktiri boktan bi bölüme gitme. Adam gibi çalış iyi bir üniversitenin iyi bir bölüme gir. Bu seni çoğu erkeğin önüne geçirir.

    İngilizce bilmiyorsa öğrenmeye başla. Şimdi başlarsan 5 seneye anca öğrenirsin zaten. 17 yaşında nasıl kız tavlıyordum ? Sataş onlara makara yap. Bu kadar kafi

  6. HELAL BRO Arsle HELAL BRO dedi
  7. #5
    Üye BuminKaganTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/10/2017
    Mesajlar
    133
    Tebrik
    Konular
    24
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Açılış yapmanın zamanı gelmiş.
    Kadınlara, Aşka ve Sevgiye İnanmayı Bıraktığım Günden Beridir Mutluyum. Yoksa Sen Hala Bu Zırvalara İnanıyor Musun?

  8. HELAL BRO ProtokoL HELAL BRO dedi
  9. #6
    Üye ProtokoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/02/2018
    Mesajlar
    37
    Tebrik
    Konular
    10
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @valera777 üni okuyacam aga. @herşeyibilenadam ingilizce biliyom baskan, üni konusunda da sıkıntı yok dersler iyidir. tipim de var hatta vücut geliştiriyorum. @BuminKaganTR aynen oyle.

    tip konusunda sıkıntı yok beyler, sosyal acidan da zaten artik on plandayim. sadece gecmisim beni geri cekiyor. yani benim değiştiğimi bilmeyenler icin muratla çıkıyor denildigi zaman o kiza gulerler amk. eski halim o kadar vasat ki. neyse ki eski halimden eser yok. pualık yönünden kendimi takdir ettiğim çok davranışım oluyor, yavaş yavaş.

    bunları göz önünde bulundurarak ne önerebilirsiniz?
    Kızlar iç güzelliğinize falan bakmaz, tipe, özgüvene ve paraya bakar. Dost acı söyler.

  10. #7
    Üye ProtokoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/02/2018
    Mesajlar
    37
    Tebrik
    Konular
    10
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @JoKeR sen de baksan be reis
    Kızlar iç güzelliğinize falan bakmaz, tipe, özgüvene ve paraya bakar. Dost acı söyler.

  11. #8
    YAZAR herşeyibilenadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/11/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1,245
    Tebrik
    Konular
    168
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ProtokoL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @valera777 üni okuyacam aga. @herşeyibilenadam ingilizce biliyom baskan, üni konusunda da sıkıntı yok dersler iyidir. tipim de var hatta vücut geliştiriyorum. @BuminKaganTR aynen oyle.

    tip konusunda sıkıntı yok beyler, sosyal acidan da zaten artik on plandayim. sadece gecmisim beni geri cekiyor. yani benim değiştiğimi bilmeyenler icin muratla çıkıyor denildigi zaman o kiza gulerler amk. eski halim o kadar vasat ki. neyse ki eski halimden eser yok. pualık yönünden kendimi takdir ettiğim çok davranışım oluyor, yavaş yavaş.

    bunları göz önünde bulundurarak ne önerebilirsiniz?
    Tamam yapılacak şeyler belli ozaman. Kızlarla konuşacaksın. Selam vereceksin. Eğleneceksin. Dalga geçeceksin. Kızları dışarı davet edeceksin. Öpüşeceksin vs

    Yani tavsiyeye şu aşamada ihtiyacın yok. Kızlarla iletişime ihtiyacın var. Bu süreç zarfında yaşadığın sıkıntıları yazarsın

  12. HELAL BRO BuminKaganTR HELAL BRO dedi
 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm Zamanlar GMT +12 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:35.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2021 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.