PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : hedefinizi yalnızlaştırarak kendinize aşık edin



ashille
16/05/2011, 05:39
İnsanlarda doğuştan \'ait olma\' içgüdüleri vardır. bu içgüdünün farkına varıp, onu kullanarak hedefinizi kendinize aşık etmenin yollarından bir tanesi hakkında sizleri bilinçlendirmek istiyorum.

insan annesini emme ve ait olma içgüdüleriyle doğar. aksi taktirde yok olur. hayatımız boyunca herzaman bir yere,kişiye,zümreye,topluma,topluluğa vs... ait olmak zorunda hissetmişizdir. Hiç, barda tek başına takılmaktan zevk alan birini gördünüz mü? ya da arkadaşınızla buluşacaksınız ama geç kaldı. yarım saat-bir saat tek başınıza beklediniz...
diğer insanlara \'tek başıma değilim\' demek için ya menüyü karıştırırsınız uzun uzun ya da telefonda konuşup mesajlaşırsınız ya da herhangi birini yapıyormuş gibi yaparsınız. sizin yalnız olmanız diğer insanların umurunda mı?
değil tabiki! bu işte ait olma içgüdüsü

yalnız insan sıkılır, strese girer. yalnız olduğunuz bir partide daha önceden sadece selamlaştığınız insanlarla uzun uzun konuşmanız kuvvetle muhtemeldir. bir yere ait olmak zorundasınız zira.

tek başına bi kızı partide görmek dünyanın hertarafında imkansıza yakındır. onun için hedeflerinizi siz yalnızlaştırmak zorundasınız.

-hedefinizi, sizin arkadaşlarınızla yaptığınız bir partiye götürün ya da bir mekanda takılın.
arkadaş gurubunuzun çok fazla ilgi göstermemesine dikkat edin ve siz de fazla ilgi göstermeyin ki yalnız kalıp en çok tanıdığı kişinin başına omzunu yaslasın.

- hedefinizi yaşadığı yerden mümkün olduğunca uzak yerlere götürmeye çalışın. hatta mümkünse beraber, sizin arkadaşlarınızın olduğu bi şehre geziye ya da tatile gidin.

yalnız olan ya da etrafında pek fazla arkadaşları olmayan hedefler en kolay aşık edebileceğiniz hedeflerdir. çünkü yalnız olan insan, partide tek başınızayken -sevmiyor olsanız bile- daha önceden selamlaştığınız insanla uzun uzun konuşarak ona sarıldığınız gibi size sarılacaktır...
Bunu hemen, ilişki başladığında yapmayın!! erkenden yapmanız, size olan güveni sarsar, niyetinizi belli eder ve herşeyde olduğu gibi niyetinizi belli eden davranışlar sizi çok itici,sıkıcı, güvenilmez kılar.

denize düşen yılana sarılırmış demiş ya atalarımız. sebebi; insan karada yaşar ve denize düştüğünde tek kaldığı için karadan tanıdığı yılanı görünce sarılırmış. DHV bankanıza ekleyin ;)




















NOT: son hikayeyi uydurdum.

ashille
16/05/2011, 08:49
Bi gün ankara\'da ilk defa buluştuğum hedefle yemek yedikten sonra joker, jokerin kadın versiyonu, jokerin bi kadın öğrencisi ve bi kaç tane de eşik değerimin altında kalan insanların olduğu ekiple bi salsa gecesine gittik.

insanlar benimle ve hedefle tanıştılar ve hedefe gerektiği kadar ilgi gösterdiler. muhabbet ediyoruz,eğleniyoruz, balonlarla diğer masadakilerle voleybol oynuyoruz falan... hedef kendini yalnız hissetmeye başladı ve başını omzuma yasladı. 1-2-3 derken... ben de beklediğinden az ilgi gösterince, haber vermeden tuvalete gidip geldi.
hedefi gruptan izole etme vakti geldi...

hedefi alıp bara götürdüm ve shot yaptıktan sonra bira içerken kiss close geldi arkasından
hedefle dışarı çıktığımız ilk gece oldu ve en güzel tarafı Türkiye\'de oldu :)

divane
16/05/2011, 09:25
Bastan çıkarma sanatı kitabında bu konuda gecen bir cok olay var ama bir tanesini paylaşayım yarın ben de dostum

JoKeR
16/05/2011, 09:28
Not: kanat bu konuda önemlidir :laugh:

Pollux
16/05/2011, 09:58
Aklımdan ne geçiyorsa cemiyette tam tersi çıkıyor arkadaş. :laugh: Ben hedef kendini yalnız hissetmesin diye elimden geleni yapıyorum. Hay aklıma :ohmy:

Yazıyı okudum bir an kendime gelemedim. Sayende bir başka konuda daha gözüm açılmış oldu. :) Teşekkürler, + :)

ashille
16/05/2011, 10:05
divane yazan:

Bastan çıkarma sanatı kitabında bu konuda gecen bir cok olay var ama bir tanesini paylaşayım yarın ben de dostum
evet var...baştan çıkarma sanatı çok faydalı bir kitap. herkesin okuması lazım. ama sürekli teoriler var. onlardan esinlenmedim değil. bununla birlikte ben somutlaştırdım, tecrübe ettiğim ve gözlemlediklerimi yazdım.
her zaman söylerim \'teoriyle pratik ayrıdır!\'

joker yazan:

Not: kanat bu konuda önemlidir

aksini söyleyenin gözü çıksın :D

pollux yazan:

Aklımdan ne geçiyorsa cemiyette tam tersi çıkıyor arkadaş. Ben hedef kendini yalnız hissetmesin diye elimden geleni yapıyorum. Hay aklıma

Yazıyı okudum bir an kendime gelemedim. Sayende bir başka konuda daha gözüm açılmış oldu.
biz buna cemiyet diyoruz! :)

Rüzgâr
16/05/2011, 10:19
Ashille eline, kalemine sağlık. Çok güzel bir yazı sunmuşsun bize. İnşallah bende böyle yazılar yazabileceğim gelecekte. Fakat kafama takılan bir kaç nokta var, bunları sormadan edemeyeceğim.

Şimdi kız sıkılıyor, dönüyor, dolaşıyor kimseden yüz bulamayınca sana geliyor. Kız burada seni can simidi olarak görüyor, hemen simidin bir ucundan tutuyor. Sen de fırsattan istifade kızla hoş vakit geçiriyorsun. Şimdi burada oyun içinde oyun var. Evet, bu oyunun galibi kim?

Durum böyle olunca aynı kızın seninle ikinci bir buluşmayı kabul etme olasılığı ne? Yani kız sana neden aşık olsun ki, beraber bir oyun oynadınız sadece.

JoKeR
16/05/2011, 10:41
Işte sen o yalnızlık anında yakaladigin kıza kendini göstereceksin. Kadın bir adam görecek , ben bu adamın yanında olmak istiyorum diyecek

turquoise
16/05/2011, 11:37
ashille yazan:


- hedefinizi yaşadığı yerden mümkün olduğunca uzak yerlere götürmeye çalışın. hatta mümkünse beraber, sizin arkadaşlarınızın olduğu bi şehre geziye ya da tatile gidin.


Bu posttaki en kıymetli tavsiye budur. hiçbir şey yapmıyorsanız bunu yapın. Ekmeğini yeme garantisi veriyom :)

ashille
16/05/2011, 12:51
Rüzgar yazan:


Şimdi kız sıkılıyor, dönüyor, dolaşıyor kimseden yüz bulamayınca sana geliyor.
yazıyı bi daha oku! kızı yalnız bırakıyorsun. nereye dönüyor dolaşıyor ki?

Rüzgar yazan:


Kız burada seni can simidi olarak görüyor, hemen simidin bir ucundan tutuyor. Sen de fırsattan istifade kızla hoş vakit geçiriyorsun.
Şimdi burada oyun içinde oyun var. Evet, bu oyunun galibi kim?

fırsattan istifade derken? :)
bak \'oyun\' dediğimiz olay başka bi kişiliğe bürünmek, olmadığın gibi görünmek, insanları kandırmak, dolandırmak vs değil..
oyun oynamak insanlarla iletişimin yöntemini öğrenmektir. daha iyi iletişim kurmaktır. ben \'oyun\' dediğimiz olay sayesinde, full şarj sayesinde erkekleri de tavlıyorum ama erkeklerden ziyade, ben kadınları öpmeyi tercih ediyorum :)

şimdi, yazının altında ufak da bi rapor var. kiss close raporu. sence galip kim? \'KC yaptığım için ben, kendini öptürdüğü için kaybeden o!! vay kahpee!!!\' gözüyle bakma işte :) kadınlar eğlencelir.

onlarla düzgün iletişim kuralım diye de bütün bildiklerimizi paylaşıyoruz burada işte. çık dışarı, eğlen kadınlarla

Rüzgar yazan:


Durum böyle olunca aynı kızın seninle ikinci bir buluşmayı kabul etme olasılığı ne? Yani kız sana neden aşık olsun ki

ah keşke garanti bi yöntem olsa. ah keşke bunu yaptığım her kadın bana aşık olsa...

bu sadece şansını yükseltir!

JoKeR
16/05/2011, 19:04
ah keşke garanti bi yöntem olsa. ah keşke bunu yaptığım her kadın bana aşık olsa...

bu sadece şansını yükseltir!

İşte sistem budur. Bunu anlayan cemiyeti doğru alamış demektir. :)

Feromon
16/05/2011, 22:16
Bayıldım! +

Hedefin tepkilerini her zamankinden iyi gözlemlemek lazım gelir diye düşündüm.

Lakin uç sonuçlar elde edilecek bir taktik gibi duruyor.

Ya Kiss Close vb,

yada hedefin çekip gitmesi vb...

SoulOfMidnight
21/07/2011, 11:18
Ashille harika bir yazı,teori ve paylaşım.Yeşil yeşil olan butona bastım zevkle,memnuniyetle.

Kadınlar normalde asla yüz vermeyecekleri erkeklerle bile sevgili olurlar duygu yoğunluğu yaşadıkları anlarda.Aşırı sevinç,korku,heyecan vs. bu duruma yol açar,lakin bir şey daha vardır bu durumun nedeni.
Özgüven,
Kadın yalnız kaldığında,sıkıldığında kendini kötü hissetmeye başlar ve kendini kötü hisseden bir insan ister istemez özgüven konusunda da bir kayıp yaşar,o süreçte.Özgüven düştükçe beklentilerde azalır.Ve normal şartlarda burun kıvırdığı,kıvıracağı insanlar çekici gelmeye başlar ve gerçek bir fatih kale surlarının zayıfladğı bu anda taaruz\'a geçer :))
Roger Dodger\'da geçiyordu,
Gecenin ilerleyen saatlerinde insanlar yorulur,sarhoş olurlar ve beklentiler düşmeye başlar.Partinin başında sana bakmayan hatun,gecenin sonunda kollarına atılmaya hazırdır.

Gerçek bir avcı sabırla bekler avını en zayıf olduğu anda harekete geçer.


teori harika ben napıyorum mesela

Yalnız hissetmesin hatun kendini,özel olduğunu farklı olduğunu hissetsin,bir an olsun yalnızlık çekmesin.Diye diye hatuna ilgi gösteriyorum bir prensesmişçesine davranıyorum ona ve o bana neymişim gibi davranıyor ?
Gel geldiğinde gelen,git dediğinde giden bir köleymişçesine..

Prenseslere Prens olduğumuz hatırlatmak gerek,hatırlatmazsak şayet bir köleden farkımız kalmaz,onların gözünde..

Ne yazık ki ademoğlu,kadir kıymet bilmiyor :((

Baranakdemir
18/06/2020, 05:55
Kanat nedir Joker Reis?